آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کارت دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی برای همه ایرانی‌ها

استاندار آذربایجان‌شرقی به ظرفیت‌های گردشگری استان آذربایجان‌شرقی اشاره و از همه ایرانیان دعوت کرد بخشی از سفرهای گردشگری خود را به این استان و شهر زیبای تبریز اختصاص دهند.

احمد علیرضابیگی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی همواره حافظ تمامیت ارضی ایران سرافراز بوده و تاریخ این سرزمین حاکی از تاثیرات عمیق آن در تاریخ کشور است.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از دیرباز پل ارتباطی آسیا و اروپا محسوب می‌شد، افزود: همین مزیت موجب شده است که دولت‌ها نگاه ویژه‌ای به این استان داشته و تلاش خود را برای شکوفایی ظرفیت‌های فوق‌العاده آن معطوف کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز تلاش‌های صورت گرفته برای استفاده از قابلیت‌های این استان به منصه ظهور رسیده، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌هایی که در حوزه‌های مختلف استان ایجاد شده در کنار تسهیلات مناسب برای مسافران و گردشگران، آذربایجان شرقی را بیش از پیش شایسته میزبانی از مردم عزیز کشورمان می‌کند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی اشاره و از همه ایرانیان دعوت کرد بخشی از سفرهای گردشگری خود را به این استان و شهر زیبای تبریز اختصاص دهند.

علیرضابیگی، جنگل‌های ارسباران، حاشیه رودخانه ارس، بازار تاریخی تبریز، روستای کندوان، موزه آذربایجان، مجموعه مقبرة‌الشعرا و بقعه سیدحمزه را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان نام برد و اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی گنجینه گرانبهایی از آثار تاریخی و دیدنی از جمله روستاهای زیبا، پل‌ها و قلعه‌های باستانی، امامزاده‌ها و مساجد تاریخی، آبشارها و چشمه‌های پرآب، موزه‌های غنی و بناهای باستانی است که بسیاری از آنها در نوع خود بی‌نظیر هستند.

1.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به بخشی از ظرفیت‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته بیش از 1.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته و صادرات غیرنفتی استان نیز به بیش از دو میلیارد دلار رسیده است.

علیرضابیگی اضافه کرد: در حوزه تولید برخی از موضوعاتی که در گذشته سابقه‌ای در استان نداشت امروز به یکی از قابلیت‌های استان تبدیل شده؛ مانند تولید سالانه 3.5 میلیون تن فولاد یا استحصال و فوری معادن بزرگ به ویژه معدن مس.

راه‌اندازی خطوط پروازی به 8 کشور دنیا

وی توسعه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، راه‌اندازی خطوط پروازی به هشت کشور دنیا و توسعه روابط اقتصادی بین‌المللی را از دستاوردهای استان در حوزه اقتصادی عنوان کرد و افزود: در عین حال، آذربایجان شرقی کانون علم و دانش و تربیت نیروی انسانی متخصص است و در حال حاضر 200 هزار دانشجو در این استان مشغول به تحصیل هستند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: این امکانات بیش از پیش مایه امیدواری مردم را فراهم کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به زلزله مهیب سال گذشته در منطقه ارسباران، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های استان توانستیم این حادثه را به نحوی مدیریت کنیم که امروز پس از گذشت یک سال، سنگینی آلام آن کمتر احساس می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

حجت
ساعت11:38---8 شهريور 1392
یاشااااااااااا ب منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار فرهنگی، ،
برچسب‌ها: دعوت, استاندار, آذربایجانشرقی, تبریز, ایران, مردم, مسافرت,
[ 7 / 6 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب